Hírek
Hogyan lehet pénzt keresni a B-kategóriával?
2011. április 20.
Hogyan lehet pénzt keresni B-kategóriás ingatlanokkal? 10 százalékos
hozam alatt valóban meg sem nézik az ingatlanokat a befektetők? Válság
esetén mi egy A-kategóriás irodaház legfőbb hátránya? Miből áll egy
irodaház műszaki, illetve esztétikai felújítása? Kovács Melindával, a
közelmúltban több ingatlanpiaci tranzakciót is lebonyolító B&V
Group vezérigazgatójával beszélgettünk.
Portfolio.hu: A B&V Group
látványosan terjeszkedett az elmúlt években és a közelmúltban két
ingatlant is sikerült értékesíteniük a jelenlegi illikvid piacon. Mik a
közeljövő további tervei?
Kovács Melinda:
Több ingatlan is van a portfoliónkban, ezek osztrák befektetők
ingatlanjai. Próbálunk növekedni, aminek egyik előfeltétele, hogy
legyen tőkénk, a másik pedig az ingatlanok rotációja, vagyis, hogy
értékesíteni tudjunk épületeket , hogy ebből újakat tudjunk vásárolni.
Az aktivitásunk nagyban függ a befektetőink attitűdjétől is, hiszen
vannak, akik gyorsabban szeretnének egy-egy projektből kiszállni, míg
mások inkább szeretik tartani az ingatlanokat. Nekünk éppen ezért
személyre szabottan kell a stratégiát alakítani. Alapvetően
megpróbáljuk azokat a gazdasági előnyöket kamatoztatni, amelyek a
válság hatására körvonalazódnak. A recesszió miatt ugyanis az ágazat
lendülete megtorpant , nem lehet megbecsülni az értékesítési piacot,
mert nincsenek tranzakciók. De próbálkozni lehet, és ha sikerül találni
olyan ingatlanokat, amelyeket a tulajdonosai nem akarnak megtartani
mindenképpen , akkor nagyon előnyös feltételekkel lehet ma vásárolni. A
vételi ár persze függ a bérleti díjaktól is, azok pedig szintén lefelé
mennek. Ezáltal az ingatlan eladási ára eléggé előnyös tud lenni a vevő
számára.
A teljes cikk itt letölthető.
Három új bérlő a Pauler Irodaházban
2011. március 3.
Sikeresen
kezdődött az idei év az I. kerületben lévő Pauler Irodaház számára,
ugyanis három új bérleti szerződés is köttetett. A B&V
International Kft. által kizárólagosan képviselt irodaházba az alábbi
bérlők érkeztek: Dávid, Stanka, Szikla Ügyvédi Iroda, Glatz Hungary,
AdvaPay Services.
Az új bérlők összesen több mint 400 m2-re
írtak alá. A bemutatásokban közvetítőként részt vett a Buda Gold Group
és a CE Invest Group. A Pauler Irodaház továbbra is nagyon kedvező
bérleti díjakkal és rugalmas feltételekkel várja új bérlőit 200-1200 m2
közötti, szintenként kb. 400 m2-es területekkel.
A B&V eladta fejlesztési projektjét
2011. február 24.
A
B&V Csoport sikeresen értékesítette a Hungária körút - Egressy út
sarkán található fejlesztési projektjét, amelyre két évvel ezelőtt egy
10.000m2-es "A" kategóriás irodaház megépítésére szerzett jogerős
építési engedélyt.
Mint azt Kovács Melinda a B&V Group Zrt. vezérigazgatója elmondta: "A
területtel a válságot megelőzően további terveink voltak, melynek
keretében egy 10.000,- m2-es irodaház megépítéséhez szükséges tervek is
készültek, illetve ennek megépítésére vonatkozó jogerős engedélyek is
beszerzésre kerültek, azonban a fejlesztésről a kedvezőtlen piaci
folyamatok miatt letettünk. Ezért fogadtuk nagy örömmel a vételi
ajánlatot, melynek eredményeképpen megszületett a megállapodás az
ingatlan értékesítéséről. A vevő nem fejlesztő cég, hanem a telken
jelenleg található irodaházat kívánja használatba venni és saját maga
számára üzemeltetni. A tranzakció lehetőséget nyújt számunkra, hogy a
jelenlegi bővebb kínálatot kihasználva újabb irodaházakat vásároljunk
és azokat üzleti stratégiánknak megfelelően üzemeltetési és műszaki
szempontból magasabb színvonalra emelve bérbe adjuk, illetve
értékesítsük.
A B&V a Déli Point irodaház új kizárólagos bérbeadó ügynöksége
2011. február 14.
A
kereskedelmi ingatlanok bérbeadásával és befektetési tanácsadással
foglalkozó B&V International Kft. kizárólagos megbízást kapott a
Déli pályaudvar melletti Déli Point irodaház területeinek bérbeadására.
Dr. Würsching Péter, a B&V International Kft. ügyvezető igazgatója
szerint a jelenlegi irodapiaci nehézségek ellenére az irodaház igen jó
lokációval és ár-érték aránnyal rendelkezik, és csapata nagy
lendülettel vág bele a jelenleg üresen álló több mint 3000 négyzetméter
irodaterület bérbeadásába.
Mint azt Dr. Würsching Péter elmondta: "Tekintettel
arra hogy az épület belső terei a közelmúltban már megújultak - ennek
keretében felújításra került az épület recepciója és a közös területek
- illetve a közeljövőben várhatóan az irodaház egy új kávézóval és
szendvicsbárral is bővíti szolgáltatási körét, melynek révén ez az új
megbízás jól illeszkedik az A színvonalú irodaházak B kategóriás áron
üzleti stratégiánkba."
Szolgáltatás bővítése a B&V Groupnál - könyvelés házon belül
2011. február 2.
A
B&V Group létrehozta önálló számviteli (könyvvizsgálói és
adószakértői) tevékenységű cégét B&V Accounting Kft. néven,
amellyel a cégcsoport tovább szélesítette szolgáltatási spektrumát.
Kovács
Melinda a cégcsoport vezérigazgatója elmondta, hogy az új cég
tevékenysége átöleli a pénzügyi tevékenység szinte valamennyi
területét: könyvelést, mérleg és beszámoló készítést, számlázást,
adóbevallásokat, bérszámfejtést, illetve kapcsolattartást az
adóhatóságokkal. Az új cég ügyvezetője, Zachár Zsuzsanna sokéves banki,
adózási és könyvelési tapasztalatával érkezett a cégcsoporthoz. "A
kvalifikált és bővülő létszámú csapat nem pusztán számviteli
szolgáltatást nyújt, hanem együtt dolgozva és gondolkodva a
cégcsoporttal és partnercégeivel, segíti fejlődésüket, rámutatva hogy
mely gazdasági területek erősítésével vagy változtatásával válhatnak
eredményesebbé." - mondta Zachár Zsuzsanna.
700 m2-es bérlő a Hungária Irodaházban
2011. január 11.
Az
1997-ben alakult magyar tulajdonú Prohome Cégcsoport két vállalkozása
is a B&V Grouphoz tartozó Hungária Irodaházat választotta új
irodájának helyszínéül. Az ország 5. legnagyobb HR szolgáltatójaként
ismert Prohumán 2004 Kft. és az outsource ágazat értékesítési
kategóriában 2010. legjobb call centerének választott Protocall Web és
Telemarketing Kft. 2011. májusától fogadja itt ügyfeleit. A
kiválasztásban a legfőbb szerepet az irodaház XIV. kerületi csomóponti
elhelyezkedése és kedvező ár-érték aránya jelentette, amellyel hosszú
távra elkötelezték magukat az új helyszín mellett. Az új bérlő több
mint 700 m2 irodaterületre írt alá, ezáltal a Hungária Irodaház bérbe
adottsága meghaladja a 80%-ot.
A Prohumán Kft. központi
irodáin kívül munkaerő-kölcsönzési és közvetítési, cafeteria és
bérszámfejtési egységeit, valamint ügyfélszolgálatát költözteti az új
irodába, a Protocall Kft. központi irodáját és 80 saját munkaállomását
telepíti az új bérleménybe. A fenti egységeken kívül a Prohome
Cégcsoport központi tréningterme is az épületben kerül kialakításra. "Mivel
korábban is a XIV. kerületben volt az irodánk, elsősorban itt kerestük
a igényeinknek megfelelő megoldásokat. A Hungária Irodaház mind
megjelenésében, mind megközelíthetőségben ideálisnak bizonyult
számunkra. A bérbeadó részéről is maximális rugalmasságot tapasztaltunk
a tárgyalások és a kialakítás során is." mondta el Zakor Sándor a Prohome cégcsoport vezetője.
Új köntösben a Hungária Irodaház
2010. szeptember 27.
Befejezéséhez
közeledik a Thököly út felújítása és ezzel egy időben a B&V Group
is átadta a székhelyeként is funkcionáló, a Thököly út és a Hungária
körút sarkán található teljes felújításon és modernizáción átesett
Hungária Irodaházat.
Az átépítés keretében teljes egészében megújult az
1992-ben épült irodaház homlokzata, udvara, bejárata, lépcsőháza és az
irodaterületek is. Korszerősítésre került az épület teljes gépészete, a
fűtési rendszer és a klímaberendezések, valamint az 5. emeleten új
cafeteria került kialakításra. Mint azt Kovács Melinda a B&V Group
Zrt. vezérigazgatója elmondta, az átépítés célja az volt hogy egy a kor
műszaki és esztétikai kívánalmainak mindenben megfelelő "A" színvonalú
épületet hozzanak létre, amelyet "B" kategóriás árakon tudnak kínálni a
jövőbeni bérlőknek. Ennek keretében nemcsak maga az irodaház, hanem
annak közvetlen környezete is teljes egészében megújult.
Sikeres magyar részvétel Cannesban (MIPIM)
2010. március 22.
A világ elsőszámú ingatlanipari szakkiállítását és a hozzá kapcsolódó vásárt
március 16-19 között rendezték meg, mintegy 18 ezer szakmai résztvevő, önkormányzat és
közel 3500 befektető részvételével. A mintegy 40 Budapesten és környékén fejlesztő ingatlancéget tömörítő, 2008-ban alakult
Budapest Business Region (BBR) klaszter tagjai elérhető áron, különösen jó
elhelyezkedésű magyar standon megjelenni a szélesebb, nemzetközi plénum előtt.
A szintén a fővárosban tevékenykedő, elsősorban osztrák
befektetők vagyonkezelésével és ingatlankezelésével foglalkozó, 100% magyar
tulajdonú B&V International Kft. ügyvezetője, Dr. Würsching Péter szerint a korábbi üzleti partnerekkel
való találkozás csaknem olyan fontos, mint a - sokszor ismerős ismerősén keresztüli - új
reláció-építés. Kínai, japán, koreai érdeklődők vannak a magyar piac iránt - mondja, és mint az
"egyetlen magyar nyelvű", azaz az elengedhetetlen helyismerettel rendelkező itteni társaság, a
kiemelt figyelem nem volt meglepő.
Új irodaház a B&V Group portfóliójában
2010. március 3.
A B&V Group március elsején megvásárolta a Bajnok Center irodaházat. A kb. 5000 nm-es
irodaház kiadottsága jelenleg 80%-on áll, melyet a cég közlése szerint növelnének.
Kovács Melinda, a B&V Group vezérigazgatója elmondta, hogy az akvizíció egy újabb lépés a cégcsoport
magyarországi fejlődésének útján. További, hasonló adottságú ingatlanok vásárlását tervezik.
A
Bajnok Center megvásárlása beleillik az "A színvonalú irodák B
kategóriás áron" üzleti stratégiába, melyet tavaly indítottak el. A
Bajnok Center átvételét követően "némi beruházást fognak eszközölni a
jelenlegi piaci színvonal követelményeinek teljesítésére". A VI.
kerületi Bajnok utcában lévő irodaház kínálati bérleti díja jelenleg
8-9 euró/hó/nm.
Az AXA Személyes Pénzügyek a Hungária Irodaházba költözik
2010. február 15.
A magyarországi AXA csoport (bank, biztosító, nyugdíjpénztárak és
egészségpénztár) budapesti tanácsadói hálózata, az AXA Személyes
Pénzügyek Kft munkatársai, a B&V Group tulajdonában és
üzemeltetésében lévő Hungária Irodaházat választotta új irodájának
helyszínéül. A kiválasztásban a legfőbb szerepet az irodaház kiváló
közlekedési csomóponti láthatósága és kedvező ár-érték aránya
jelentette.
Csökkentse 50%-kal bérleti díját - van iroda a Váci út látókörén kívül is!
2009. december 1.
A már több mint egy éve tartó gazdasági válság a működési kiadások
mérséklése terén is komoly kihívások elé állítja a cégvezetőket. A
gazdasági elemzők, szakértők sem értenek egyet abban, elérte-e
mélypontját a gazdasági visszaesés, mikor várható a kilábalás, ezért a
költségek - köztük a bérelt irodákra fordított kiadások - azonnali
csökkentése és közép- illetve hosszú távú szinten tartása a túlélés
egyik lehetséges eszköze. A budapesti irodapiacon általánosan
elfogadott 12-14 Eurós bérleti díjakat alapul véve - a megszokott
szolgáltatási színvonal mellett - reális lehetőség van a bérleti díjak
akár felére csökkentésére.
A B&V Group stratégiája az, hogy az irodabérleti
költségek csökkentését elhatározó cégeknek megoldást nyújtson, ezért
indította el a Hungária krt. - Thököly út sarkán álló Hungária Irodaház
felújítását. A korszerűsítést követően - jövő év január-februári
beköltözési időponttal - "A" kategóriás irodaházakkal megegyező
színvonalon, viszont bérleti díjakat tekintve jelentősen kedvezőbb,
akár 7 Eurós áron, 40 - 1300 m2 között ajánlja irodáit. Az épület
korszerűsítése nemsokára a homlokzat megújulásával zárul le. Az
irodaház előnye - a kiváló ár/érték arányú bérleti díjak mellett - a
tömegközlekedési, köztük a kötöttpályás vasúti (közvetlen Ferihegyi)
kapcsolat.
Holdinggá alakult a B&V Group
2009. november 12.

Most
már hivatalosan is holdingként folytatja tevékenységét az ingatlanos
berkekben egyre népszerűbbé váló B&V Group. A cégcsoport az elmúlt
hónapokban komoly átalakuláson esett át köszönhetően annak, hogy több,
elismert szakember kötelezte el magát a cégcsoport és nem utolsósorban
a csapat mellett. A holding végső struktúráját októberben nyerte el
élén a B&V Group Zrt.-vel (Kovács Melinda vezérigazgató). A
tevékenységének megfelelő struktúra három leánycéget tömörít: a B&V
International Kft (üv: dr. Würsching Péter), az ingatlanokhoz
kapcsolódó befektetési tanácsadás és az ügynöki tevékenységek
ellátására szakosodott, a B&V FM Kft. (üv: Szijártó Péter MSc Real
Estate, MRICS) az ingatlanüzemeltetési tevékenységekre és a B&V
Építő Kft. (üv: Bíró János), a kivitelezési megbízások elvégzésére. A
csoport tevékenységét '99-ben kezdte meg Magyarországon. Fő
tevékenységét, az ingatlanok üzemeltetését a kezdetekben, szűkebb
körökben, jellemzően osztrák befektetők megbízásából végezte a
cégcsoporton belüli ingatlanok kezelése mellett. A nyílt piacon való
megjelenésük 2008 második fele óta vált intenzívvé.
Kovács Melinda, vezérigazgató A cégstratégia
hátterében az a döntés áll, hogy a belső megbízói körnél felhalmozott
tapasztalatot a piacon is kamatoztatni kívánjuk. Az irányvonalat a
piaci igények felismerése vezérelte. Ennek magjai már korábban is egy
cég alatt tömörülve (B&V Real Kft.) megvoltak. A jellemzően
külföldi és banki szektorból származó megbízói körünk határozott igénye
az, hogy komplex szolgáltatást tudjunk számukra biztosítani. Komoly
nehézséget jelentene nekik az, hogy az ingatlanukhoz kapcsolódó
tevékenységek (értem ez alatt az üzemeltetést, bérbeadást, és
kivitelezési munkákat) összehangolását külföldről irányítsák. Jelentős
előnnyel indulunk továbbá a befektetőinknek való ingatlanprojektek
keresésénél is, mivel az átvilágítások időszakában mi már az
üzemeltetésben rejlő költségoptimalizálási lehetőségeket is vizsgáljuk,
komoly hozamnövelési lehetőségeket tárva fel a befektető számára. A
strukturális átalakulás az erre alkalmas szervezet létrehozását
célozta.
Új bérleti tranzakciót bonyolított a B&V Group
2009. november 9.
Az Arcus Interactive Group - az egyik legnagyobb hazai független
interaktív ügynökség - a III. kerületi, Kolosy tér melletti Bokor u.
10. alatt található családias jellegű irodaépületet választotta új
székhelyéül, ahol egy teljes szintet vettek használatba. A bérleti
tranzakció a B&V Group közreműködésével valósult meg. A B&V
Group bérbeadási tanácsadója, Hegedűs Csaba elmondta, hogy a bérlő
alapos irodapiaci felmérés eredményeként választotta a Bokor u. 10.
épületet, amelyben a szükséges műszaki feltételek és a helyiségek
elosztása is ideálisnak bizonyult.
A Directinfo a Hungária Irodaházba költözött
2009. november 4.
A webes alkalmazások és szoftverek fejlesztésével foglalkozó Directinfo
Kft. a XIV. kerületi, Hungária körút - Thököly út sarkán fekvő B&V
Group tulajdonát képező Hungária Irodaházat választotta új székhelyéül.
A döntésben meghatározó szerepet játszott az, hogy a megújuló
irodaházban 'A' színvonalú esztétikus irodaterületekhez tudott
hozzájutni a piacinál kedvezőbb áron. Az irodaház teljes körű
felújítása rövidesen, a homlokzat átalakításával zárul majd le.
Sikeres bérlőképviseleti ügylet a Hermina Towers-ben
2009. október 16.
Németország legnagyobb értékpapír forgalmazó bankjának
szoftverfejlesztő leányvállalata, a DWP Software Magyarország Kft. új
nagyobb alapterületű bérleménybe költözött a Hermina Towers irodaházon
belül. A tárgyalások során a bérlőképviseletet a DWP Software
Magyarország Kft. megbízásából a B&V Group látta el. A B&V
Építő Kft - a B&V Group csoportba tartozó, irodaterületek
kivitelezésével foglalkozó másik társvállalat - végezte a DWP Software
Magyarország Kft. nevében az újonnan bérelt területek kialakítást
követő műszaki felülvizsgálatát és átadás-átvételét.
A Thököly úttal együtt újul meg a B&V Group Hungária Irodaháza
2009. október 1.
A Thököly út felújításával egyidőben a B&V Group megkezdte a
székhelyeként is funkcionáló, a Thököly út és a Hungária körút sarkán
található Hungária Irodaház teljes felújítását. Az átépítés keretében
teljes egészében megújul az 1992-ben épült irodaház homlokzata, udvara,
bejárata, lépcsőháza és az irodaterületek is. Korszerűsítésre kerül az
épület teljes gépészete, a fűtési rendszer és a klímaberendezések is és
az épület az 5. emeletén új munkahelyi étterem került kialakításra. A
felújítási munkálatok egészen a jövő év elejéig eltartanak, de az
összesen 4500 m2 bérbe adható alapterülettel rendelkező irodaépület
ezen időszak alatt is várja új bérlőit.
Mint
azt Kovács Melinda a B&V Group Zrt. vezérigazgatója elmondta, az
átépítés célja hogy egy a kor műszaki és esztétikai kívánalmainak
mindenben megfelelő "A" kategóriának megfelelő színvonalú épületet
hozzanak létre, melyet "B" kategóriás áron tudnak kínálni a jövőbeni
bérlőknek. Ennek keretében nem csak maga az irodaház, hanem annak
közvetlen környezete is megújul, ami további előrelépést jelent a
kategórián belül.
Új ingatlankezelési vezető a B&V-nél
2009. szeptember 4.
Szijártó Péter személyében új üzemeltetési vezetővel bővült a B&V
Group cégcsoportja. Szijártó Péter 1991 óta tevékenykedik az
ingatlanpiacon. Korábban az Állami Biztosítónál - majd az azt
privatizáló AEGON csoport ingatlanaival foglalkozott hasznosítási és
üzemeltetési téren egyaránt, később a Cushman & Wakefield
ingatlanüzemeltetési üzletágának senior menedzsereként irodai, ipari és
kereskedelmi ingatlanok üzemeltetéséért egyaránt felelős vezetőként
dolgozott.
A
közelmúltig a Brook Henderson Hungary Kft. fejlesztési igazgatójaként
iroda és hotelprojektek megvalósításán tevékenykedett. Okleveles
ingatlanszakértői másoddiplomáját a Budapesti Műszaki Egyetem, a
Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem és a Nottingham Trent University
(UK) együttmőködésével megvalósuló posztgraduális képzés keretében
1998-ban szerezte, 2000 óta tagja az RICS-nek.
A B&V Group az Atlanta Center üzemeltetője
2009. július 27.
Ingatlanok üzemeltetésével és hasznosításával foglalkozó B&V Group
vette át a törökbálinti SCB Bevásárlóközpont területén lévő Atlanta
Center bevásárlóudvar üzemeltetését és ezzel együtt annak bérbeadását.
A közel 15 ezer négyzetméter bérbeadható területtel rendelkező
bevásárlóudvar főbb bérlői az Office Depot, a Diego, a Natuzzi és a
Hopplá cipő.
Kovács
Melinda, a B&V Group Zrt. vezérigazgatója elmondta, hogy a korábban
igen népszerű Atlanta Center új életre keltésének feladatát vállalta el
cégcsoportjuk. Bízik abban, hogy a hatékony üzemeltetés mellett tudatos
bérbeadási és marketing stratégiával, valamint a megfelelő bérlői-mix
kialakításával növelni lehet a bevásárlóudvar és a környék
népszerűségét. Továbbá a közvetlen környezetben folyó iroda és retail
fejlesztések újabb lökést adhatnak az Atlanta Centernek is.
Új befektetési tanácsadó a B&V Group csapatában
2009. július 21.
Donázy István személyében új befektetési tanácsadóval bővült a B&V
Group, a magyar ingatlanpiac egyik vezető ingatlan üzemeltetéssel,
bérlő és bérbeadó képviselettel, befektetési tanácsadással és
piackutatással foglalkozó cégcsoportja. Donázy István korábban a hosszú
időn keresztül a Műszertechnika Csoportnál majd a Wallis Csoportnál
dolgozott mint kereskedelmi vezető, ezt követően a KIPSZER Rt.
vezérigazgató-helyettesekén projektfinanszírozással foglalkozott.
Később a K&H Lízing Rt-nél az ingatlanlízing üzletág felépítésében
vett részt, majd egészen a közelmúltig a CB Richard Ellis budapesti
irodájában befektetési tanácsadóként tevékenykedett. Okleveles
kereskedelmi üzemgazdász diplomáját a Kereskedelmi és Vendéglátóipari
Főiskolán szerezte.
Újult erővel indul a Margit Ház bérbeadása
2009. július 9.
A kereskedelmi ingatlanok üzemeltetésével és hasznosításával foglalkozó
B&V Group az EHL Hungary (korábban CPB Hungária)
ingatlan-tanácsadóval együtt kizárólagos megbízást kapott a bel-budai
Margit Ház irodaterületeinek bérbeadására. Dr. Würsching Péter, a
B&V Group bérbeadási vezetője szerint a jelenlegi irodapiaci
nehézségek és a Margit híd kezdődő felújítása ellenére az irodaház igen
jó ár-érték aránnyal rendelkezik és csapata bizakodva vág bele a
jelenleg üresen álló összesen 3400 négyzetméter irodaterület
bérbeadásába.
Orvosi műszergyártó bérlő a Flórián Udvarban
2009. július 7.
Az orvosi műszerek gyártásával és értékesítésével foglalkozó piacvezető
nemzetközi cégcsoport a Synthes Medical a Budapesti Ingatlan
Fejlesztési Nyrt. beruházásában megvalósult Flórián Udvart választotta
új irodájának helyszínéül. Az irodaterület bérbeadásának sikerében a
B&V Group és az Eston International működtek közre.
Új ügynökségvezető a B&V Group élén
2009. július 1.
dr. Würsching Péter LL.M. az új ügynökségvezető a B&V Group, a
magyarországi ingatlanpiac egyik vezető property menedzsmenttel, bérlő
és bérbeadó képviselettel, befektetési tanácsadással és piackutatással
foglalkozó vállalatának élén. Péter korábban a ProLogis Magyarország
built-to-suit (bérlői igényekre szabott fejlesztések) fejlesztésekért
felelős menedzsere volt, azt megelőzően pedig a CB Richard Ellis
magyarországi ipari ügynökségét vezette. Iskoláit a Miskolci Egyetem
Állam és Jogtudományi Karán, illetve Rotterdami Erasmus Egyetemen
(LL.M) végezte majd gyakornokként az Európai Bizottság Szállítmányozás
és Energia Igazgatóságán dolgozott. Új pozíciójában az ügynökség, ezen
belül a bérbeadási, befektetési tanácsadási, piackutatási üzletágak
vezetése lesz a feladata. Péter elmondása szerint a jelen kedvezőtlen
piaci körülmények dacára nagyszerű lehetőséget és potenciált lát a
vállalat további fejlődésében, melynek keretében mind a befektetési,
bérbeadási, mind pedig az ingatlan üzemeltetési szegmensben, tovább
kívánják növelni a vállalat piaci részesedését.
Az OTP Létesítményüzemeltető Kft. a Hungária Irodaházban
2009. április 28.
Az OTP Létesítményüzemeltető Kft. a Hungária körúton lévő, a B&V
Group által tulajdonolt, üzemeltetett és bérbeadott Hungária Irodaházat
választotta új székhelyéül. "Az
irodák kialakítása minden igényünknek megfelelő és a B&V Group
rekord gyorsasággal, a szerződés aláírásától számított egy hónapon
belül elvégezte a szükséges átalakításokat és kiépítéseket." - mondta Simon Csaba, a bérlő ügyvezetője.
A B&V Group és a CEP Invest együttműködést írt alá
2008. december 8.
A CEP Invest Kft. és a B&V Group együttműködési szerződést írt alá
a CEP Invest Kft. által kezelt irodaházak bérbeadására. Így a B&V
Group kizárólagos jogot kapott a Nádor Iroda- és Aukciósház, az
Átrium-House, a Kiscelli 100 Irodaház, a Kiscelli 104 Irodaház és a
Hattyúház bérbeadási ügynökségi képviseletére.
A CEP Invest Kft. 2008 februárjában kezdte meg ingatlankezelési,
fejlesztési és hasznosítási tevékenységét a tulajdonos cégcsoport
jelentősre nőtt portfoliója keretében. Az irodaházak, ipari- és
lakóingatlanok, szállodák és egyéb szolgáltató létesítmények teljes
vezetői irányításával és üzemeltetésével megbízott menedzsment társaság
központosítva kezelt ingatlanvagyona meghaladja a 100 milliárd
forintot, mintegy 95 000 m2 iroda-, 20 000 m2 ipari-, 35 000 m2
szállodai területen.
|